جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » کشف 198 کیلو تریاک در اصفهان /کشف 7 هزار نخ سيگار قاچاق در شاهين شهر

مرور اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان/

کشف 198 کیلو تریاک در اصفهان /کشف 7 هزار نخ سيگار قاچاق در شاهين شهر

کد خبر: 9393

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف 198 کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. 

رخدادشهر:سرهنگ احمد نیکبخت گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات هوشمندانه خود از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی وانت آریسان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران این پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان خودروی مذکور را شناسایی و در یک اقدام به موقع و ضربتی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 198 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در جهت برخورد با پدیده شوم مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه با مجرمان در این زمینه برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

سارق طلاجات منزل آشنا از آب درآمد 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامي این فرماندهی پرونده سرقت طلاجات يک منزل در کمتر از يک ساعت کشف و عامل سرقت که از اقوام نزديک مالباخته بود دستگير شد. 

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بيان داشت: در پي سرقت مقاديري طلا از منزل يكي از شهروندان شاهين شهري بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و جمع آوري سرنخ هاي موجود در صحنه سرقت به يکي از اقوام نزديک مالباخته مشکوک که با بررسي هاي تکميلي و طي تحقيقات صورت گرفته از فرد مظنون شک مأموران به يقين تبديل شد.

فرمانده انتظامي شهرستلان شاهين شهر تصريح کرد: فرد سارق که به واسطه رفت و آمد خانوادگي از محل دقيق نگهداري زيور آلات موجود در منزل صاحبخانه مطلع بود با تهیه کليد درب ورودي منزل در يک فرصت مناسب و در نبود ساکنان اقدام به سرقت زيور آلات موجود در محل کرده و براي گمراه کردن پليس اقدام به صحنه سازي در محل مي کند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف زيور آلات مسروقه و تحويل آنها به مالباخته از شهروندان خواست هرگز ديگران را از محل نگهداري وجوه نقد و زيور آلات داخل منزل خود مطلع نکنند و حتماً هنگام مسافرت آنها را نزد افراد مطمئن قرار دهند. 

دستگیری سارق قطعات خودرو در"برخوار" 

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف 20 دستگاه ای سی یو مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبردا. 

سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان،بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک سارق و 2 مالخر را در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به کشف 20 دستگاه ای سی یو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انجام شده به 20 فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت توصیه ها و آموزش های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف10 فقره سرقت با دستگیری سارق مشاعات ساختمانی درشاهین شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری فردی که اقدام به 10 فقره سرقت از مشاعات مجتمع های مسکونی در این شهرستان کرده بود خبرداد. 

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع هاي مسکوني سطح شهرستان شاهين شهر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در اين رابطه مأموران کلانتري 12 با جمع آوري سرنخ هاي موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پليسي يک نفر سارق را که با ترفندي خاص وارد مجتمع هاي مسکوني مي شد و اقدام به سرقت دوچرخه و اموال موجود در انباري ها و پارکينگ اين مجتمع ها ميکرد شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي در عملیاتی ضربتی وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسي از مخفيگاه متهم بيان داشت: سارق 32 ساله که پس از مواجهه شدن با دلايل و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت در تحقيقات تکميلي به 10 فقره سرقت اموال مشاعات ساختماني در سطح اين شهرستان اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع هاي مسکوني خواست ضمن استفاده از قفل هاي مطمئن براي درب انبار و همچنين قفل و زنجير کردن موتورسيکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان ها، هرگز به افراد ناشناسي که با زدن زنگ واحدها و معرفي دروغين خود به عنوان آشنايان دیگر ساکنان مجتمع و يا مأموران قرائت کنتور و غيره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طريق تماس با شماره تلفن 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

گوهری آرانی از توقیف محموله 15 تُنی پودر شیرخشک های بسته بندی شده با برندهای جعلی که ارزش آن توسط کارشناسان بالغ بر 18 میلیارد ریال برآورد شده خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده ای به اتهام تقلب در فروش اجناس، تغییر مارک و جعل برند تجاری شرکت معروف تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

دستگیری سارقان سیم برق در اردستان 

فرمانده انتظامي شهرستان اردستان از شناسایی و دستگيري 3 سارق کابل برق با 4 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. 

سرهنگ مصطفي صادق زاده پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان اردستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر نیروهای انتظامی شهرستان پس از بررسی های دقیق میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، 3 سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به4 فقره سرقت کابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان مقابله و برخورد قاطع و قانونمند با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از اولیت های پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند. 

کشف لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق در نطنز 

فرمانده انتظامي شهرستان نطنز از کشف محموله لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. 

سرهنگ مهدي کريمي بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتري طرقرود حين کنترل خودروهاي عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند هزار و 318 عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نطنز با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 13 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف 7 هزار نخ سيگار قاچاق در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از کشف 7هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش300 میلیون ریال در بازرسی مأموران انتظامي اين فرماندهي از یک واحد صنفی خبرداد. 

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بيان داشت: در راستاي کنترل و نظارت بر واحد هاي صنفي با هدف برخورد با صنوف متخلف، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اقدامات هوشمندانه پليسي از نگهداري و توزيع سيگار قاچاق در يک سوپر مارکت مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

پایگاه خبری پلیس بیان نوشت، وي افزود: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسي انجام شده از واحد صنفي مذکور بيش از 7 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر گمرکي بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر با اشاره به اين که ارزش سيگارهاي قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 300 ميليون ريال برآورد شده است تصريح کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید